среда, април 17, 2024
spot_img
ПочетнаМагазинLamborghini го претстави моделот Huracan Tecnica со 631 КС
spot_img

Lamborghini го претстави моделот Huracan Tecnica со 631 КС

По тизерот објавен минатата недела, Lamborghini претстави уште еден специјален модел, Huracan Tecnica.

Huracan Tecnica е придвижуван од 5,2-литарски атмосферски V10 мотор кој развива 631 КС и 564 Nm вртежен момент, кој е позајмен од Huracan STO и е поврзан со 7-степен менувач со двојна спојка.

Како и WTO, Tecnica има погон на задните тркала и забрзува од 0 до 100 km/h за 3,2 секунди пред да достигне максимална брзина од 325 km/h.

Благодарение на ревидираниот режим на возење LDVI (Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata), специјалното прилагодување на суспензијата, системот за контрола на задните тркала и „иновативните подобрувања на ладењето на сопирачките“, возачот на патеката може да оди до границите на Huracan, но и да ужива во удобно возење без брзање. За оваа Huracan Tecnica од Lamborghini се вели дека е „совршено забавно за возење“.

Извршниот директор на Lamborghini, Стивен Винкелман, рече дека моделот „оддава почит на техничката чистота и физичката сензација“ и „ја комплетира понудата на Huracan бидејќи го најде своето место помеѓу Huracan Evo (602 КС, погон на задните тркала) и фокусираниот на патеката модел STO“.

Автомобилот тежи 1.379 kg, така што забрзувањето ќе биде фантастично, а за застанувањето ќе се грижат карбон-керамички сопирачки со специјално дизајнирани „разделници и проводници за ладење“ кои го насочуваат протокот на воздух кон дисковите за да ги максимизираат перформансите и да ја минимизираат потрошувачката. Вентилираните дискови се комбинираат со клешти на сопирачките со 6 клипови напред и 4 назад.

Тежината на автомобилот е намалена благодарение на шасијата направена од алуминиум и јаглеродни влакна, а каросеријата исто така е создадена со помош на слични техники. Електронскиот систем за стабилност може целосно да се деактивира, па дрифтувањето со Tecnica воопшто нема да биде тешко.

Самиот изглед на автомобилот е инспириран од концептот Terzo Millenio од 2017 година, што е особено видливо во дизајнот Ypsilon на новиот преден браник во форма на Y. За прв пат во случајот на Huracan, воздушната завеса е интегрирана, додека сега има нов преден сплитер со пониски отворени крила кои го насочуваат воздухот низ тркалата, подобрувајќи го ладењето и надолната сила. Црните детали во основата на шофершајбната „го зголемуваат впечатокот на леснотија“.

Профилот открива дека Huracan Tecnica сега е нешто повеќе од 60 mm подолг од Huracan Evo.

Покривот е исто така обоен во црно, како и страничните доводи за воздух.

Редизајнираниот заден дел доби ново вертикално задно стакло за подобра видливост, а редизајнирана е и хаубата направена од карбонски влакна. Назад е исто така нов браник со оптимизирани отвори. Дифузорот, кој е опционално достапен во црна боја. доаѓа стандардно во боја на каросеријата, а сега има нови шестоаголни издувни цевки, фиксното фиксно задно крило ја зголемува задната сила за 35% во споредба со Huracan Evo, отпорот на воздухот е намален за 20%, а шасијата на Tecnica исто така е оптимизирана со нови аеро дефлектори.

Автомобилот доби 22-инчни Damiso тркала инспирирани од оние на Lamborghini Vision GT и доаѓаат со гуми Bridgestone Potenza Sport.

Внатрешноста е исто така посебна, седиштата се прилагодуваат по висина. Дигиталниот интерфејс е редизајниран, боите се намалени на кластерот, а читливоста е подобрена. Инфозабавниот систем поддржува Apple CarPlay, Android Auto и Amazon Alex, додека STO е инспирација за поврзаната телеметрија и можно е да се складираат времињата за следење преку апликацијата Unica.

Lamborghini нуди осум стандардни бои на каросеријата, но повеќе од 200 се достапни преку програмата Ad Personam. За внатрешноста е достапна Alcantara за Tecnica, како и опции за различни дизајни на конци и бои.

Цената сѐ уште не е позната.

ПОВРЗАНИ ОБЈАВИ
Google search engine
spot_img
spot_img

ПОСЛЕДНО ОБЈАВЕНИ