петок, април 19, 2024
spot_img
ПочетнаМагазинКако да го победите стресот на работа
spot_img

Како да го победите стресот на работа

Истражувањата покажаа дека луѓето во просек имаат 28 часа скриена прекувремена работа, поради што е неопходно да се најде време за одмор, а експертите велат дека одговорот за адекватна распределба на работата и времето за одмор е обично „42%“.

Според истражувањето спроведено во Обединетото Кралство, повеќе од половина (56%) од работниците се чувствуваат поанксиозно и под стрес од почетокот на пандемијата. Утврдено е дека луѓето во просек работат по 28 часа „скриена прекувремена работа“ месечно.

Затоа, не е чудно што многумина од нас се на работ на „прегорување“. За тоа време, важно е да не заборавиме да се грижиме за нашето ментално здравје, а во тоа може да ни помогне „правилото 42%“.

Науката е сосема јасна за „соодветната количина“ на одмор што му е потребен на човечкото тело – 42%. Ова е процентот на време што вашето тело и мозок треба да го поминат на одмор. Тоа е околу 10 часа на ден.

Иако многумина тврдат дека немаат доволно време за одмор, експертите велат дека ако не ги искористите вашите 42% за одмор – „42% вам ќе ве нападнат“.

Акумулираниот стрес е физиолошки феномен кој влијае на секој систем и функција во нашите тела, вклучувајќи го и функционирањето на имунолошкиот систем, функционирањето на варењето и хормоните. За да ги одржиме сите овие системи во целосна работна состојба, нашата биологија бара да поминеме 42% од животот на одржување на организмот на нашето физичко постоење.

Во 42%, научниците препорачуваат да вклучите:

• Можност за 8 часа сон (додадете или одземете еден час)

• 20-30 минути „разговор за намалување на стресот“ со вашиот партнер или друга сакана личност на која ѝ верувате.

• 30 минути физичка активност. Физичката активност се брои како „одмор“ делумно затоа што го подобрува квалитетот на вашиот сон и делумно затоа што го комплетира циклусот на реагирање на стрес, претворајќи го вашето тело од состојба на стрес во состојба на одмор.

• 30 минути внимание на храната. Ова ги вклучува сите оброци, шопинг, готвење и јадење, и не мора да бидат одеднаш. Ова се смета за одмор бидејќи ја обезбедува потребната храна и затоа што е активен одмор, промена на темпото.

• 30-минутна вајлд-карта, во зависност од вашите потреби. За некои луѓе ова ќе биде дополнителна физичка активност, бидејќи им е толку потребна за да се чувствуваат добро. За други тоа ќе биде подготовка за можноста за спиење, бидејќи знаат дека на нивниот мозок му треба време да премине од состојба на будност во мирна состојба која му овозможува на мозокот да спие. За други тоа ќе биде време на социјална игра, бидејќи нивниот апетит за социјално ангажирање е силен.

Експертите составија прелиминарен план врз основа на просечните потреби на секој човек. Сепак, на некои ќе им треба повеќе сон од другите, некои ќе вежбаат повеќе, а други ќе готват – затоа „правилото 42%“ е важно за да се приспособат на сопствените потреби.

ПОВРЗАНИ ОБЈАВИ
Google search engine
spot_img
spot_img

ПОСЛЕДНО ОБЈАВЕНИ